Indonesie land van 1000 eilanden - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Janet Hogt - WaarBenJij.nu Indonesie land van 1000 eilanden - Reisverslag uit Eefde, Nederland van Janet Hogt - WaarBenJij.nu

Indonesie land van 1000 eilanden

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

03 November 2012 | Nederland, Eefde

Het aftellen is begonnen. De vliegtickets zijn uitgeprint, het visum is nog niet binnen maar al wel aangevraagd, dus ik ga ervan uit dat die deze week wel bezorgd gaat worden. Waarschijnlijk heb ik nog een enkele injectie opnieuw nodig die misschien verlopen is tegen weet ik wat niet voor enge ziekte, dit moet ik nog even uitzoeken. Dan is het nog een kwestie van een aantal nachten slapen en werken mijn rugzak zo licht mogelijk inpakken en dan kan ik dan eindelijk vertrekken. Ik ben zeer benieuwd waarmee Indonesie mij gaat verrassen. Dit gaat waarschijnlijk mijn laatste reizen worden naar het prachtige en mijn favoriete Azieatische continent. En dan volgend jaar maar eens op een ander tijdstip van het jaar mijn vrijedagen plannen om rond te kunnen reizen in een heel ander gebied. Want het blijft toch wel erg prettig als het weer lekker en aangenaam is. Maar hier eerst niet op vooruit lopen en genieten van alles wat niet gepland is en nog openstaat in grote land Indonesie. Ik hoop weer veel leuke lokals en backpackers te mogen ontmoeten. Snorkelen in prachtig mooi helder water met veel gekleurde vissen. Rondhangen in gezellige barretjes en genieten van lekkere coctails, bijzondere muziek en mooie mensen en heerlijke geuren van lekker eten opsnuiven en natuurlijk ook proeven en genieten. Bergen beklimmen afzien en zweten en van de natuur genieten. Bruin worden van de zon, het zand tussen de tenen laten schuren. Het zoeken naar overnachtingsplaatsen tussen ongedierte en veel lawaai of schone lakens en het geluid van krekels. Ik zie wel ik geniet er nu al van. En ik hoop jullie ook van alle belevenisen die ik in dit reisdagboek waar bij ga houden.

• 04 November 2012 - 11:29

Marita:

Hee Janet,
    Leuk hoor, die plannen!
    Waar vlieg je op en heb je al een idee welke eilanden je gaat bezoeken?
    Alvast veel voorbereidingsplezier.
    Groet'n uut Loo.

• 04 November 2012 - 18:29

Annie:

Hoi Janet,
    Nog even afzien,
    en een droom gaat in vervulling.
    groetjes van 71

• 13 December 2012 - 11:53

Familie Paalman:

Hoi Janet
    Goede reis en we wachten weer op jouw leuke verhalen.
    Groetjes Anton en Hendrika

• 14 December 2012 - 14:58

Michael Krassenberg:

veel plezier en geniet xxxx michael